30 ianuarie 2012

Abdomen perfect in 2 luni


       
              Vrei sa arati in forma optima dar nu ai bani? E ok, nici nu ai nevoie. Iti doresti sa obtii in timp scurt un abdomen perfect, fara a investi nici macar un ban? Perfect ai nimerit unde trebuie, hai sa iti prezint o metoda eficienta de a ajunge la abdomenul visat in numai 2 luni!
Aerobicul este foarte eficient dar cand este insotit si de un regim de slabil, victoria este a voastra garantat!

Sa vedem in ce consta acest program:
      

  • Asezat pe spate, se tin coatele in exterior, picioarele usor departate si se ridica capul, cu barbia in jos, de 20 de ori.
  • Stai in fund, cu coatele sprijinite de podea, si strangi la piept cate un picior alternativ, de cate 20 de ori fiecare.
  • Aceeasi pozitie ca in exercitiul anterior dar se strang la piept ambele picioare, tot de 20 de ori.
                                                                                                                                        
  • Asezat intr-o parte, sprijinit intr-o mana, iar picioarele se tin cu talpa flexata, usor ridicate de la podea. Se ridica piciorul de 20 de ori, apoi se schimba partea si se ridica din nou piciorul de deasupra.
  • Aceeasi pozitie ca la exerciul anterior, dar se indoaie piciorul de sprijin iar cel de deasupra se ridica de cate 20 de ori, apoi se schimba partea. Este foarte bun pentru talie.
  • Se sta culcat intr-o parte, iar piciorul de deasupra se aduce in fata, atingandu-se cu genunchiul podeaua, de cate 20 de ori. Celalalt picior se tine indoit la spate si lipit de podea.
  • Culcat pe spate, picioarele se tin in unghi de 90 de grade, se ridica capul cu barbia in piept si coatele in exterior, de cate 20 de ori.
  • Sprijinit in coate, se ridica picioarele de la podea foarte putin si trunchiul se indoaie spre burta, de cate 20 de ori.
  • Stand in fund cu picioarele usor departate, se ridica trunchiul de la podea, de cate 20 de ori.
  • Culcat pe spate si cu bratele sub cap, se ridica si se coboara picioarele de cel putin 20 de ori.
  • Sprijinit in brate si picioare, se ridica trunchiul de la podea, de cate 20 de ori, apoi se executa si balansari mici, in acea pozitie.
  • Se sta pe spate, palma dreapta pe abdomen, piciorul drept indoit pe genunchiul stang. Se apropie cotul opus piciorului. Se fac cate 20 de exercitii pe o parte, apoi se schimba picioarele.

  •            Asta este tot, nu este deloc greu pentru cineva care doreste cu adevarat sa obtina un abdomen de invidiat, iar la vara pe plaja daca vrei sa intorci cateva priviri atuci investia pe care o faci este mult prea mica in comparatie cu rezultatul obtinut!

    Va urez succes!